Dreamnote

Lugn. Nu.

Publicerad 2012-10-18 20:36:49 i Allmänt,

Satt och kliade mig lite i huvudet (inte bokstavligt, men bildligt talat) och funderade på vad jag skulle lägga upp för foton. Sedan mindes jag att jag ju gjorde iordning två bilder förra veckan som jag tänkte lägga upp men aldrig gjorde, så här kommer de!
Sommarbilder igeeeen, men det skiter jag i för sommaren är goo!!

Dagens låt: Good bye to love - Fibes, oh Fibes!
(för att den för tankarna till min fina syster och för att låten är bäst, typ!)









Kommentarer

Postat av: Mister Cool

Publicerad 2012-10-18 20:43:40

Vad härligt somrig den sista kändes! :-D

// FIA
www.sofiaalbertsson.blogg.se

Svar: Å, jag vet, man vill bara tillbaka till sommaren! :)
Hanna Svensson

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-10-20 10:48:32

Fint foto på mamsen! jag vill ha ett sånt utskrivet! Söt du är som tänker på mig när du hör den låten. Kram!

Svar: Tack du! Det ska nog kunna ordnas fram :) kram.
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela