Dreamnote

Mysig kväll med vänner och Överby

Publicerad 2012-11-17 20:44:52 i Allmänt,

Igår var en jättemysig kväll!
Efter volleybollen cyklade jag hem och duschade och sedan bar det iväg till Matilda för att träffa henne, Elin och Johanna. Vi åt lite olika sorters mat från olika kulturer (jag och Johanna åt thai, Matilda indiskt och Elin italienskt - pizza) och pratade och skrattade en massa.
Idag åkte jag och Matilda till Överby en stund. Hittade bland annat den ärmlösaskjortan (rosetten har jag lagt till själv)
och teet 'den första snön som är helt underbart gott och är familjens klassiska vinterte.
Och så en bild på ELLE-tidningen som jag fick i brevlådan i veckan och blev så underbart glad över :)









Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-11-17 21:42:08

Nänänä, du får INTE dricka "den första snön" NU! Hur tänker du, människa!? Nu ska du dricka tésorter som heter saker som tex. "slaskig lera", "blöta löv" eller "trasig gräsmatta". ;-D

// FIA
www.sofiaalbertsson.blogg.se

Svar: Haha, men det känns lite mysigare med leran, mörkret och regnet om man tänker på jul och snö :)
Hanna Svensson

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-11-18 21:18:11

En sån där påse med första snön är en perfekt inflyttningspresent.... eller komma på besök present.. eller du är världens bästa systerpresent. :)

Svar: Hahaha! Jaså du? Vad dumt för jag köpte ju bara en påse... :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela