Dreamnote

Letters to Juliet

Publicerad 2012-11-18 22:16:54 i Allmänt, Böcker, film & musik,

Såg den filmen ikväll, med Amanda Seyfried som spelar huvudrollen. Å, den var helt underbar. Precis min sorts film.
Det var en av filmerna jag och mamma fyndade på hemmakväll och jag kan stolt säga att det var jag som hittade
den tillsammans med Simon och Ekarna i outletkorgen. 20:- /st.
 
Jag vet inte riktigt om jag bara tänker så eller om det faktsiskt är så, men jag har börjat bli rätt bra på att fynda fina
saker på reor, till väldigt bra pris. Många av de kläder jag har hittat på rea har blivit mina favoriter.
Till exempel den blusen jag köpte igår, från H&M för 50 kr, jag känner på mig att jag kommer använda den massor.
Eller T-shirten jag köpte på Monki i Göteborg för 75 kr. Eller ännu bättre: Kjolen jag köpte på JC i Lidköping som var
på halva reapriset, 69 kr kostade den. Och jag har använt den jättemycket trots att jag vanligtvis inte är kjoltypen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela