Dreamnote

Far jag kan inte få upp min kokosnöt

Publicerad 2012-03-30 14:43:49 i Allmänt,

HEjj... känner att jag har kommit väldigt dåligt igång med min blogg.. Dessutom har jag ju inte gjort någon som helst reklam för den så jag får väl skylla mig själv. Men tack till er som har hittat hit hittills i alla fall!
HELG! vilket härligt ord! Förra helgen åkte jag skidor i Hafjell, där min syster jobbar, mycket trevligt. Lite udda när man sitter nedanför backen i t-shirt se folk komma förbi med snowboard och skidor samtidigt som blommor sticker upp ur marken och folk kommer cyklandes i t-shirt. Men härligt!
Bilder kommer möjligen någon gång snart... :)
Nu ska jag ha slagverksensemble. (spelar marimba tjoho!) Kul med denna lektion som gjorde att jag fick en håltimma på fredagar och slutar 16.00 istället för min tidigare så chilliga tid 13.20. Men det är bara att peppa på!
HOUJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela