Dreamnote

SIsta dagen med lektionen för i år

Publicerad 2012-12-20 16:24:18 i Allmänt,

Som rubriken, jag har haft min sista lektion för i år! Känns helt otroligt skönt.
Hela den här och förra veckan har varit galen, jag hade 6 konserter på fem dagar.  
Onsdag, torsdag, fredag, måndag och tisdag. Och imorgon ska vår ensemble spela på avslutningen, blir grymt!
Sedan är det JULLOV! Jag har nog aldrig varit så lycklig över lov som nu. Jul blir ju helt underbart också. :D

Igår tittade jag på Jul med Ernst, han gick runt i stugan och myste och gjorde julgodis, och som avslutning så
fick man se när han marinerade sig i jul (stjärnanis och kanel tror jag det var) i ett utebadkar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela