Dreamnote

Julklapps-spaning i Göteborg

Publicerad 2012-12-02 20:35:41 i Allmänt,

Igår åkte jag, Johanna och Matilda (mina mates!) till Göteborg för att
spana på och förhoppningsvis inhandla julklappar.
För min del var det mest spaning, några köpta i alla fall.
Som tur är så är det ju inte jul än!
I en butik stötte jag på ett par helt underbara, svarta pumps av Michael Kors med guldiga, runda nitar på tån. Å, om jag hade haft mer pengar hade jag köpt dem där och då!
Idag julstädade jag mitt rum, jag våttorkade, dammsög, rensade och plockade.
Det tog tid, men nu behöver jag åtminstone inte städa så grundligt igen innan jul!
Det är mycket som är på gång nu innan lovet. Prov och läxor, konserter och spelningar, dessutom julpyssel.
Ska försöka ta det lugnt, vid varje chans jag får att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela