Dreamnote

Hej och hå, helghelghelg!

Publicerad 2012-12-06 18:24:09 i Allmänt,

Å, snart är det helg. Det ska bli så skönt!
Jag har gjort en hel del den här veckan.
Varje kväll har jag dragit på mig min egensydda onepiece för det har varit så kallt. Jag har frusit och känt för att mysa lite. Även den här kvällen.
Har räknat lite matte för jag har inte något annat tills imorgon. Jag har faktiskt bara en lektion imorgon! Franska på morgonen då vi ska titta klart på en film om Edith Piaf.
Sedan är jag ledig! Men har ändå lite att göra, bland annat så krasse till naturkunskapen, räkna mer matte, spela oboe och lite sånt där.
Nästa vecka blir det stressigt med konserter både med symfonin, luciatåg med estetkören och oboeavslutning.
Tar lite vinterbilder i helgen också med Sofia och hennes häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela